Přesně po třech měsících jsem byla znovu ve škole. Čekala jsem, že to bude zvláštní, ale zas tak moc nebylo. Když přehlídneme to, že jsme museli sedět po jednom, tak se skoro nic nezměnilo. A co jsem jako čekala?
Že se za ty tři měsíce všichni změní k nepoznání? Že se z nich stanou lidé, vyhýbající se civilizaci? Že nebudou pomalu umět ani počítat? Že budou mít jinou povahu?
Ano, nejspíš jsem něco podobného čekala, jelikož moje fantazie je hodně velká. Ale opak byl pravdou. Nezměnilo se skoro nic.
A jak to tedy probíhalo?
Jediné, co jsem věděla, byl čas a třída, kde jsme měli být. Přišla jsem tedy ke škole a už z dálky viděla svého spolužáka. Takže asi budeme muset čekat před školou. Postupně přicházeli i ostatní spolužáci a ani jsme si po těch třech měsících něměli pořádně co říct. V daný čas si pro nás přišla učitelka s učitelem, protože ve třídě mohlo být jen 15 žáků a tak jsme byli rozděleni tak, že jedna polovina měla první češtinu a pak matiku a naopak.
My jsme měli první češtinu. Probrali jsme slohovky, mluvnici a trochu literatury. Pak jsme měli půl hodiny přestávku a já zamířila za druhou polovinou, kde byla i moje kamarádka. Jakmile mě uviděla, běžela mě obejmout(před školou jsme se totiž minuli). Tolik mi chybělo, to její neustálé povídání. Musela jsem se v duchu i ve skutečnosti usmát. Bylo to super.
Co ale super nebylo, byla hodina matematika. Ale ne hodina. HODINA A PŮL!!! Myslela jsem, že mi praskne hlava. Náš pan učitel víceméně za tu hodinu a půl shrnul všechno, co jsme se učili za ty poslední tři měsíce.
Potom jsme skončili a ve středu mě čeká ještě angličtina.
Mám na vás dotaz, co byste dělali v mé situaci? Z dějepisu mi vychází průměr 1,6. Pan učitel nám nabídl, že bychom mohli napsat ještě jednu esej, aby se nám popřípadě vylepšila známka. Problém je v tom, že i kdybych z té poslední eseje dostala 1, tak mi průměr stejně bude vycházet na 1,5. Takže učitel by mi mohl pořád dát dvojku. Mám do toho jít a zkusit to, i když jednička nebude zaručená? Nebo si mám nechat dát dvojku?
Mějte se hezky!
Any
Komentáře
Sám sobě bych si nechal dát 2 a měl klid, ale Tebe zkusím motivovat k zabojování o 1 - Dáš to! :-)
Jde o to, jestli dává dějepísář známky matematicky, nebo pocitově.
Pokud pocitově, tak zkuste napsat esej a dejte si záležet, aby byla na jedničku s hvězdičkou. Pokud matematicky, tak si dejte oraz a smiřte se s dvojkou - esej by byla zbytečná námaha.
Jinak co se týče vašich nevyplněních očekávání:
1) podle mě není až takový rozdíl mezi tříměsíčními prázdninami a dvouměsíčními i přesto, že byly dost netradičně časově umístěné - máte zkušenost, že jsou spolužáci po velkých prázdninách běžně úplně jiní, než před nimi?
2) vy jste se vlivem virových prázdnin začala stranit civilizace, že jste to čekala i od ostatních?
deFlegmatique: 1) jsou většinou úplně stejní :D
2) ani ne, ale moje fantazie je moc velká :D
U nás to vypadalo úplně stejně, ale tu matiku nám rozkouskovali do tří půlhodinovek, mezi kterými byl ještě zeměpis a čeština. Ze zeměpisu mi taky učitel nabídl opravu z dvojky na jedničku, když dobře napíšu test o čtyřech otázkách. Zkusím to risknout, tak snad to vyjde. Držím ti palce, aby ti vysvědčení vyšlo co nejlépe☺
Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.